Search
× Search

ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร is committed to protecting your privacy and developing technology that gives you the most powerful and safe online experience. This Statement of Privacy applies to the ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร site and governs data collection and usage. By using the ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร site, you consent to the data practices described in this statement.

Collection of your Personal Information

ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร collects personally identifiable information, such as your email address, name, home or work address or telephone number. ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร also collects anonymous demographic information, which is not unique to you, such as your ZIP code, age, gender, preferences, interests and favorites.

There is also information about your computer hardware and software that is automatically collected by ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร. This information can include: your IP address, browser type, domain names, access times and referring website addresses. This information is used by ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร for the operation of the service, to maintain quality of the service, and to provide general statistics regarding use of the ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร site.

Please keep in mind that if you directly disclose personally identifiable information or personally sensitive data through ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร public message boards, this information may be collected and used by others. Note: ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร does not read any of your private online communications.

ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร encourages you to review the privacy statements of Web sites you choose to link to from ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร so that you can understand how those Web sites collect, use and share your information. ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร is not responsible for the privacy statements or other content on Web sites outside of the ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร and ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร family of Web sites.

Use of your Personal Information

ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร collects and uses your personal information to operate the ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร Web site and deliver the services you have requested. ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร also uses your personally identifiable information to inform you of other products or services available from ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร and its affiliates. ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร may also contact you via surveys to conduct research about your opinion of current services or of potential new services that may be offered.

ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร does not sell, rent or lease its customer lists to third parties. ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร may, from time to time, contact you on behalf of external business partners about a particular offering that may be of interest to you. In those cases, your unique personally identifiable information (e-mail, name, address, telephone number) is not transferred to the third party. In addition, ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร may share data with trusted partners to help us perform statistical analysis, send you email or postal mail, provide customer support, or arrange for deliveries. All such third parties are prohibited from using your personal information except to provide these services to ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร, and they are required to maintain the confidentiality of your information.

ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร does not use or disclose sensitive personal information, such as race, religion, or political affiliations, without your explicit consent.

ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร keeps track of the Web sites and pages our customers visit within ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร, in order to determine what ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร services are the most popular. This data is used to deliver customized content and advertising within ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร to customers whose behavior indicates that they are interested in a particular subject area.

ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร Web sites will disclose your personal information, without notice, only if required to do so by law or in the good faith belief that such action is necessary to: (a) conform to the edicts of the law or comply with legal process served on ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร or the site; (b) protect and defend the rights or property of ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร; and, (c) act under exigent circumstances to protect the personal safety of users of ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร, or the public.

Use of Cookies

The ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร Web site use "cookies" to help you personalize your online experience. A cookie is a text file that is placed on your hard disk by a Web page server. Cookies cannot be used to run programs or deliver viruses to your computer. Cookies are uniquely assigned to you, and can only be read by a web server in the domain that issued the cookie to you.

One of the primary purposes of cookies is to provide a convenience feature to save you time. The purpose of a cookie is to tell the Web server that you have returned to a specific page. For example, if you personalize ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร pages, or register with ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร site or services, a cookie helps ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร to recall your specific information on subsequent visits. This simplifies the process of recording your personal information, such as billing addresses, shipping addresses, and so on. When you return to the same ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร Web site, the information you previously provided can be retrieved, so you can easily use the ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร features that you customized.

You have the ability to accept or decline cookies. Most Web browsers automatically accept cookies, but you can usually modify your browser setting to decline cookies if you prefer. If you choose to decline cookies, you may not be able to fully experience the interactive features of the ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร services or Web sites you visit.

Security of your Personal Information

ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร secures your personal information from unauthorized access, use or disclosure. ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร secures the personally identifiable information you provide on computer servers in a controlled, secure environment, protected from unauthorized access, use or disclosure. When personal information (such as a credit card number) is transmitted to other Web sites, it is protected through the use of encryption, such as the Secure Socket Layer (SSL) protocol.

Changes to this Statement

ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร will occasionally update this Statement of Privacy to reflect company and customer feedback. ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร encourages you to periodically review this Statement to be informed of how ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร is protecting your information.

Contact Information

ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร welcomes your comments regarding this Statement of Privacy. If you believe that ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร has not adhered to this Statement, please contact ฝ่ายเลขานุการผู้บริหาร at raiwin@g.swu.ac.th. We will use commercially reasonable efforts to promptly determine and remedy the problem.

Terms Of UsePrivacy StatementCopyright 2024 by My Website
Back To Top